My bibie!

åååh, jag skulle också vilja beställa en lipplumer till mina fräsha läppar jag kommer få av carmex :D (I love you)
Det är något seriöst fel på mig, idag fick jag sådär ont i magen igen som jag haft tidigare. Viker mig nästan dubbelt. Det vankas stressmage på MrsC. Crap.


Hahaha idag hade vi två tjuvar i butiken, de trodde att de skulle kunna smita igenom med två vagnar ut ur butiken obemärkta.. SKANDAL.. rookies..!

Frekk, i miss you.. Jag ska skicka mail till dig nu.. Har något viktigt att fråga dig.. Kan va farligt att fråga här.. hmmm!!!

Kjol eller byxor imorgon.. hmmm! Vad säger ni? Jag måste ju vara snyggast apropå att min karl ska vara där och jag ska överglänsa alla... ALLAAAAAA! mohahaha.

Puss och smek
Mrs C


Kommentarer
Postat av: Frekk

FRÅGA HÄÄÄR ! :)

2008-02-02 @ 17:43:57
URL: http://sb700.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0