Kalla mig gammal...

MEN.. Jag kommer nu och framöver ganska längw tycka till om melodifestivalen...

HUR I HELVETE.. Kunde hon sussie Thelvete ta Velvets plats.. Velvet skulle komma direkt till finalen men antingen etype och the poodels eller med Amy Diamond (Och det för att hon e söt och 15).. Istället tar gubbstrutten Christer Sjögren direkt platsen.. Vart är Sverige på väg? PÅ RIKTIGT!!!

Kan alla pensionärer och småfamiljer sluta titta på melodifestivalen så vi åtminstonde inte skämmer ut oss totalt i Eurovision???? Tänker inte gå med på yttligare 1 år med en flopp som Stenmark, efter det var VI, SVERIGE! tvugna att kvala in för att ens få delta.. Det är skandal mina vänner..

Over and out..
MrsC (Förretsen e jag sur för andra saker också, Frekk ring mig!!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0