Jag har mött min baneman

Det var som jag trodde. Sushi, du vet hon som jag såg hade blivit vän med mr på facen? Råkade se en INGÅENDE message konverstion dem emellan (på facen) va då inloggad på hans. Hon e feeettschnygg. Hon har pojkvän. Jag borde inte bli orolig, men jag kan tänka mig att denna lilla Ms har varit ett fantastikst substitut för Frekkan när det varit grumpyness mellan oss. :(

Han är välfigt ivrig i mailen och om det inte vore för att jag inte kan kontrollera hans Mac så skulle jag copypastea hela mejl korrespondensen in i våran blogg. Det gör mig ledsen att ett förhållande inte behöver betyda så mkt när något nytt kommer upp, Hoppas han tar sitt förnuft till fånga, Som ni förstår av den här texten att döma är jag mest likgiltig inför det här. MEN!! Är hon min baneman? Kommer hon att bräda mig? kommer hon och Mr inleda en förbjuden passionerad romans bakom ryggen på mig å hennes dude? Man vet inte


Nu behöver jag råd. Ska jag ens ta upp det med honom? (jag var ju inloggad på hans när han inte visste.. ) Ska jag bara schminka mig lite extra å "vinna över honom på min sida" med min sexappeal?

GE MIG RÅD FLICKOR! ANNARS KOMMER JAG BLI BITTER Å DET ÄR FAN INGEN BRA METOD ATT VARA THE "PERFECT FUCKING GIRLFRIEND"



För övrig är det hel underbart mellan oss. Mejlen mellan dem var mellan den 13 och 15 jan.... alltså ca 2 veckor sen... Am I overreacting? Sushi ge mig ett jordnära tips. Jag behöver någon sm ser klart åt mig för tillfället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0