its raining brest milk! halleluja i have no kids!

image435

´Bröst mjölk över hela frekks kavaj!
im not kidding!
På tjejtoan under vår grisiga förkväll stöte frekk och jag ihop med världens galnaste morsa!
Vi står och spegalar oss alla 4 hon + en polare när hon plötslig vräker ur sig:

- Fan va ont jag har i brösten, jag kommer att sprängas!
Sushi: hahah ammar du eller?
morsan: a känn dom håller på att sprängas!
sushi känner på morsan sprängdfyllda bröst!
här näst händer någonting ovanligt....
hon tar ut sitt ja SPRÄNGfyllda bröst ur behån och sprutar bröst mjölk över hela frekk och mig. sen böjer hon sig ner mot pappers korgen och ja tömmer sig...

senariet där bruden står på huk och sputar bröstmjölk över hela papperskorgen, eller det faktum att vi har stått i ett regn av bröstmjölk hahaha that is crazy!

Kommentarer
Postat av: anonym

http://www.i-am-bored.com/bored_link.cfm?link_id=27653

gör det här testet!
man blir förvånad över hur bra det stämmer in på en! :)

2008-02-23 @ 20:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0