I wanna jammit wiz you!

Min man ska "upp i bergen" över helgen. Vad gör man i bergen kan man fråga sig? Jo, man åker skidor och festar något förfärligt mycket. Tänk er åre under högsäsong. Eftersom han inte åker skidor så kommer festandet vara fokus numero uno. Festligt värre va? Nästan så festligt så att jag vill spola fram en vecka, tills den dagen jag inte längre är ett barn. Inte just för den sakens skull, utan kanske mest för att det kan vara dagen D! Den dagen jag känner att jag inte är den som är den, den dagen jag tar första klivet ner i graven eller den dagen jag ska pudra nästan en extra gång. Man vet inte, man behöver inte veta. Det är det som är det bästa. MAN VET ALDRIG VAD SOM HÄNDER.

Kommer den speciella MS:en vara där? Hon som är den som är den som är den? DEN! Man vet inte. I hope not, men varför ska jag hoppas på det? Jag borde istället hoppas att hon är där! Så att man någon gång kan få bli utmanad, jag blir less på att vara störst, bäst och vackrast.

Over n out

image405

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0