I got some hot stuff

Denna helg har varit den bästa på sjukt länge!

Torsdag alla hjärtans dag

Vindsvåning på söder, wokade tiger räckor, exotisk frukt, och rödvin! Hög musik och tände ljus, säg no more!
Efter 4 timmars sömn gick jag till jobbet med världens största leende på läpparna, och tankarna på vad kvällen skulle komma att erbjuda.

Fredag Frekks 20 års Party

Uppklädd till top notch for vi till Village för att avnjuta en middag iFrekks ära. En står råbiff var jag väl förtjänt efter en total workout hela natten.
Efter present öppning en dikt, och sång beställdes det in champange... Det dansades, och festades på top nivo. Runt sådär en 03.00 står frekk och jag i vimlet med ett lite udda herr sällskap när mitt öga skådar min alla hjärtans dag dejt på väg mot mig.

- Jag lovade ju att tiltta förbi ; ).

image427

Shårre bagav sig av för att träffa her hairy man som precis anlänt från 3 månader i asien. Och tro mig det var väl behöft med ett ligg shårre var på väg ner mot den svarta BITTER avgrunden.

Återstående var frekk, me and my dejt.

Lördag

Vaknade upp i solsken och med frukost över söderstak... Kom hem runt 3 tiden helt utmatad. Frekks släkt var på besök och hennes mamma hade gjort sina underbara smörgås tårtor, hehe bakis mat. Åt typ hela dagen i går och var så himmla trött att jag knappt kunde tänka.

Idag

Idag ska jag iväg och provjobba. Tror inte jag vill ha jobbet men lite pengar i handen är aldrig fel, sen tog jag ju ledigt i går, och fredag hehe var en lyxkväll.. så nu får man börja tänka ekonomiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0