hazirlamak

På lörd åker jag! Nu är allt fix och trix, det som behöver göras är att packa vilket inte går nu eftersom jag inte har en taklampa i mitt rum. Imorn ska jag inhandla nåra nizea accesoarer *pÅfHåGEeHLL* på H&M samt en Guns logga som min baby ska sy fast på sina tighta små tanga badbraller.

Har köpt en massageolja (175 fucking spänn!!!) som man inte ska äta (tack och lov) samt rökelser med afrodisiak (kåtgrejjs) och lite annat tjaffs på Afrodites Apotek. Nu blire ligga av! Iaf efter tävlingarna. Innan dess måste vi leva i kyskhet sida vid sida, om det nu går. Annars tävlar man inte lika bra enligt hans tränare. I will rape him.

Imorn ses vi och Sushi ska få smisk eftersom hon sover hos Indian Hövdingen iställer för att låna ut sina kläder till mig. Jävla svin.

Kanske solar imorn för att inte vara genomskinlig vid sidan av mr.

Längtar till Mitt ekologiska vin! Ska fan gå och fota den inom en.

image433

Det här är vad vi ska dricka imorn! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0