Gutenmorgen!

Har precis uppvaknat från en 13 timmars ide period. Den var nize! Har knappt sovit något i helgen med tanke på jobb och svärmorsträffar... Nuu ska jag väl upp och träna tror jag. Eller iaf ta en promenad! Innan dess blire frulost på Starbuck's! (yeez, har köpt Starbuck's ground coffee som jag för första gången ska avnjuta och låtsas att jag är där :P)


image413


Vad händer ikväll i 128 regionen? Jag förnimmer att ni ska ha tjejkväll (utan mig of course eftersom man e på le coop)

Öö, hur mycket syns en gravid mage? Sushi, remember att jag för flera veckor sen tänkt göra gravtest? Jag har fårr "mens" igen!!! Whats up? Hade det fär 1 vecka sen? Que pasa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0