Frekks 20års dikt!


image428

Nu har det gått hela 20 år,
ska vi fråga hur ditt hår mår ?

Du gick från blont, till brunt, till mix,
färg och blekning är din nya fix.

Din kropp är på topp
för att vi varje morgon till friskis gått.

Blå som havet är du i kväll,
det får mig att tänka på Ulf Lundell!

Handen på höften som i alla tider,
och som alltid vill jag ha dig.

Handen på på höften och håret som en flagga på ditt kvinnoskepp,
jag vill ha dig !

Med de där tuna tyget över höfterna,
och äntligen rätt storlek på klackarna!

Höjer jag nu mitt glas,
och i kväll.. drick nu inte så det går i kras.

Vi vet också att du är inkontinent,
och du vet vad som tidigare hänt.

Trots det har du blivit gift,
Thow naked, turkish peopel are some crazy shit!

Nog pratat om din man, nu skålar vi med varann!

och lovar... Jenny att vi ska följa med, och att hon inte ska skämmas,
varje gång champangen runnit igenom och hon måste tömmas!


LOVE YA //Sushi

Kommentarer
Postat av: Frekk

Tack. nu måste jag alltså slå det här talet med ett eget tills du fyller! :D

2008-02-18 @ 18:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0