En simmarfrugas vardag

Hej älsklingar!!!! 


Jag vill ge er en liten snabb update från mitt schpennande liv som fruga till en simmare. 

Efter en ingående makefuckingup timme med galet mkt mascara (oh yeah baby) sitter man här på läktaren i simhallen och kollar (läs:sitter vid datan) på min husband som leker i vattnet. Jag har all eyes on me (no shit) hahaha. Alla tycker att jag är ett jävla freak (läs: snyggt Frekk) som sitter helt fucking devoted (perfect girfriend material!!!) 

MEEEEEEEEEN, man är väl inte den som är den som liter av lite tid i rampljuset. Även fast man svimmade nyss (eller nästan iaf) är jag va själv på rummet. Anledningen till det var lite too much kaffe och lite too lite food. Man kan ju inte käka den här maten. Den är så jävla vidrig, eller iaf den som varit hittils. Som kokar pasta i 50/50 vatten och olja... Jag kräks. 


Ikväll ska vi kanske ta in på hotell Hilton i Charlotte som ligger en timmes bilfärd härifrån. Då blire till att ligga som aldrig förr. Muhu. Jag e spräckt på rikigt så det blöder men jag bryr mig inte. Det som inte dödar härdar :P


Vad händer hos er flickor? Jag känner mig övergien. Ska ni ut ikväll? <3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0