Dan före doppardan

Sheisser. Mitt liv passerar i revý framför mina ögon. Jag ser framför mig saker som jag upplevt under barndomen. Jag ser min första fylla (med andra ord Shårre ;) Jag ser min sexdebut och jag ser sommarnätter. Jag har endast 2 timmar kvar att uppleva som tonåring. Jag minns faktiskt den dagen jag fyllde 10. "Det här är min sista dag som ensiffrig", sa jag. Och SNART är det min första dag med en 2:a i början av åldern. Hujedamig.


Över till dagens topic: Alla Hjärtans Dag! Min underbara husband-in-the-states (läs med Silvstedt dialekt) Skickade med mig ett lovely litet paket som jag öppnade förut. Innehållet var en röd gris i djävulsoutfit som kan gå och sjunga "Im 2 sexxy 4 my lööve"  med mörk röst. Helt sjukt passande. Jag kallar MR för svin. Han älskar djävulen och tror själv att han är Gud (narcisisst) Därför kunde inte min present varit mer passande!! Fick även ett sjungande kort med "Para bailar la bamba..." låten. Ikklistrat var ett foto på "white chicks" dudesen i sina spanska förklädnader. Haha, jag älskar honom! Han vet vad jag vill ha :P

image424
Smygtitt på morgondagens outfit. Här med Mr.DevilPig

Snart ska jag ha skypedate! Lägligt till detta har jag satt i mig en HEL låda Marabou chokladhjärtan! Mumsimums. Det är ju trots allt en heeel vecka tills jag ska träffa Svinet. Jag hinner åtgärda eventuella valkbildningar.


Puss och kram, ses på stureplan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0