bus med indianhövdingen!


Är bara hemma och vänder :)

Mr dady, gamboy espanol har vi nu döpt till indianen.
image437

Kvällen började med födelsedags fest hos en klasskamrat till mig.  Sen drog jag och miss extension till indianen som hade fest, typ seniorer 30 plus!! Fick chans och träffa piloten som lovat oss en flygtur :) han är ok!
Extension och jag drog vidare till stan. Efter ett tag lämmnade tösen mig och på egan hand kilade jag till sturecompaniet där man festade med engelsmän och frekks älskling :D

Mötte senare upp indianen  och latcha i hans lägenhet halva natten. För övrigt hade han serious talk witch me.... och hade köpt en tandborste till mig....går in mer på det när jag har tid
 I morse spolade vi upp ett skumm bad med tända ljus och avnjöt en stor frukost tillsammans med  resten  av kollektivet (hans polare som bor där, & hans ligg som jag nu för andra gången äter frukost med :d vi är ett litet crew!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0