Bir döner kebap lütfen!

Merhaba, Nasilsin? Iyiyim (Tja, Läget? Jag mår bra :)

Frekks nya bostad består av ett 4 stjärnigt schtek hotell här i staden Izmir. Vi flög hit imorse (jag flög på ett annat plan än MR + laget!!!) Jag har iaf sneakat in här och kommer förmodligen inte se dagens ljus på 4 dagar eftersom coachen + hotellpersonal ej får veta att jag är här :) Livin on ze edge liksom!

Det är mycket snack om Game här, till mit förtret eftersom Jag och MR har en tyst överenskommelse om att vi inte pratar om det. Desvärre har vår GBG-Turk som vi delar rum med precis upptäckt den ädla konsten och vill inget hellre än diskutera det med oss... Jaja, det som inte dödar härdar. Gav honom ett visitkort men han ville inte ha det. His loss...


Shårre, ge mig en update om Apan! Såg att han ville ha din msn på mr.face. Hur har det utvecklats nu sen sist? Im curious!

Kommer kunna blogga stup i kvarten nu eftersom hiotellet har wireless, vilket inte sunk-simhallen som vi bodde på igår hade... Gimme some lovin' och va lite aktiva här så jag slipper komma hem som en IQ-fiskmås!


Pussis.

Ps, jag har helt ärligt ätit kebab VARJE dag sen jag kom hit. Ironi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0