Apan

Åh lille gulle apan! Han kom hem idag. Och han ringde MIG idag! Que pasa?  Höll på att få en hjärtattack när jag hörde att det va han.. som vill träffa mig ikväll, dock så är SB busy å Shårre får inget sällskap. Vill inte möta upp honom när han är med sitt grabb-gäng. Så det blir reunion med apan i helgen istället. Tror jag. Men visst är det bättre. Han har varit borta i tre månader och kan inte förvänta sig att jag kommer springande efter honom direkt. Nono. Det här var den bästa Alla hjärtans dag present jag kunde få. Hade noll förväntningar på att vi ens skulle ses igen, så ringer han samma dag han kommit hem!

Fick btw en tvål av min kollega idag i <3-present. Sweet.


PUSS

Kommentarer
Postat av: Frekk

All eyez on you! Suck it! :D PUSSSSS

2008-02-14 @ 21:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0