Hello mina prinsessor!!



I lördags var ju jag och Frekk ute på äventyr i stockholms djungel. Vi var galet snygga och väldigt taggade!!
Efter både eken och snaps skulle vi dra vidare. Dessvärre hade Frekks fästmans kompis lillebror kommit bort och de skulle gå skallgång efter honom (Han hittades hemma hos en kompis spelandes tvspel.)

Jag drog då själv till min Jugges jobb. Hängde med honom för att vi sen tar en taxi till Patricia. Väl där öppnar han plånboken och tar in 15 st 8cl jägershots samt några andra med jordgubbssmak samt öl. Hej Svej, jag blev plötsligt väldigt full! (Han kände tydligen bartendern).

Vi tar en taxi till hans polares crib, den vääääääärsta av de värsta ungkarlslyorna.. Det var typ en femma. Jag minns just nu inte alls detaljer, men vi har iaf sex, bra sex! utan kondom, HELVETS JÄVLA ÅNGEST JAG HAR IDAAAAGGGGG!!! Aldrig mer!

Vaknar på morgonen, ganska disorienterad med en Jugge som ligger och håller om mig.

Sedan ligger vi hela morgonen fram till att jag måste åka till jobbet i sängen och gosar och bara har det mycket trevligt. Han vill bjuda på bio och på middag och så vidare.. Har han fallit för MrsC s charm månne?

Mindre kul är att han erkände att han mer eller mindre är en manlig slampa!! Klamydia, gonore, syfilis, Hiv, Hej svej!

Ska träffa honom igen, men med kondom!

Over ´n out..

MrsC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0