Sushi sex uppdaterar

    • Om två dagar blir jag 20!
    • senaste samlaget - 22/5 (game boy)
    • Senaste kontakten med en man - 4 dagar sedan med "lil al fadj "
    •  Vantrivs på jobbet,
    • Kåt på mr ice creem (arbets kollega som jag måste tränga mig förbi så fort jag får för mig att röra mig på jobbet)
    • skurit mig, i hopp om att få ligga (skadad- kan inte längre ligga)
    • Tråkat ut mig med varenda 90tals porrfilm jag har hemma (memo- köp ny porrfilm)

    Jag vill ställa upp mr ice creem mot väggen kyssa honom och trycka mitt venusberg mot honom , dra ner honom på kontoret (kontoret-lil al fadj´s namn på bajs stol), knulla skiten ur honom, sen gå upp och ta nästa kund.

Frustrerad sushi söker sällskap


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0