Ze warm alpha wife iz getting ICE cold

Sheisser, vet inte hur jag ska börja.

Tack Sushi för ze cash, dom behövdes som tur var inte (fast dom gnällde lite) så nu blir det Victoria's Secret bikiniiiz för dom pengarna. Notera att dom KOMMER att användas så det blir näsan vintage när du får dem ;)

Var ute på en negerklubb igår och hade simulerat analsex på dansgolvet. Överraskande roligt så jag ska inte klaga. 90% svart med alla LaTisha, Lutrisha, Latoya, Kelisha, Patricia and so on female-niggaaaz som sha-sha-SHAKADE som galningar.! Alla vet ju dock att jag är mer "hoppa" än "gnugga" typen i dansväg. Min husband blev utkastad för han gav en öl till en ej 21åring och sen var kvällen förstörd. Det bästa är att 7000 fulla 16 åringar får köra bil men EN 20 åring får aaaaaaldrig köpa/dricka alkohol ute... Inga konstigheter med det? USA <3 Freck 4 evvaahhhHh...

ETT KONSTANTERANDE DOM FREKK HAR GJORT:

SUSHI BJÖD EN VISS BIATCH, (vi kallar henne anklagerskan) PÅ EN VISS MASKERAD NÄR HON SEDAN IIIIIIIIIIINTE BJÖD ZE ALPHA-OMEGA-FUCKING-FIRST-GAMBOY-WIIIIFEEEE!? Whats your issues woman? Ja ser INGEN anledning till det här brutala handlandet som ofrivilligt KASTAR ner mig från min tron som alpha7000x7000!
Tack flr dissen punani. Det finns ina som helst förklaringar med tanke på att Mr,Suphadupaman frågade "Varfl koooooooom ni iiiiiiiiinte? Jag saaaaaaaaa att Sushi skulle bjuda sina vänner" JA klart hon bjöd sin BÄSTA vän Mrs.Anklagerska@54. Jag inväntar förklaingen med spänning. A4 in your FACE

Over n out biatches

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0