Vi är MILF's

Jag har nytt skvaller, Mr. Dreamy , RW (som arbetar på H&M.. ni vet. Frekk vet!!) är på "g" med min lillesyrras kompis. Som är född på nittiotalet. Och en K.torp 88a, (kan nog inte skriva namnet på honom här) sätter min lillasyrrans andra polare. Börjar märka mer och mer att våra jämnåriga (85868788) börjar vandra uppåt på födelseårs skalan. Jag är inte mogen nog att ha en kille som är 10 år äldre. Är det bara dom man e hot stuff för nu förtiden eller? Fick ångest över min ålder för första gången i mitt liv idag. Jag måste lämna landet! 

Igår var jag på Emmas skiva, med Gäddan b.la. Vi snackade en hel del eftersom både han och jag var tredje hjulet i respektive sällskap. Mitt hjärta klarar inte av det. Han e ful som stryk nuförtiden, verkligen. Småfet, gula tänder, svettig. Men han har fanimej en charm som heter DUGA! Gah! Var sååå såååå sugen på att åka med honom hem, men icke. 

Freeeek kom heeem! (skrev det här inlägget till dig.)

Vad har mer hänt. Det löste sig med min krashade ekonomi, min chef har verkligen varit jätte shysst å hjälpt mig med papper och sånt. Jag misstolkade honom lite i luren. Känns skönt att det har gått bra! Hmm. Jag råkade strula med Emil i lördags när vi var ute. Helt sinnes. Han som var på lill-M på min födelsedag. Varför gjorde jag det? VA? 

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0