Superman till undsättning!

trött och jävlig efter en galen kväll med två tjej kompisar sätter jag mig på tuben mot gullmars för att senare byta tåg.
Jag lutar mig mot tunnelbanne fönstret för att vila ögonen i några minuter. Men minuter blev en timme för när jag vaknar (av en sl gubbe som skakar mig på axeln och frågar vart jag ska gå av) ja då befinner jag mig i hagsätra!

Panikslagen ställer jag mig upp, har ingen aning om vart fan jag är någonstans. Hur mycket klovkan är eller hur jag kommer hem.

Se senariet att jag faktiskt precis är nyvaken.
Jag börjar  i panik gråta och ringer shårre.

- hjälp jag har panik, somnade på tunnelbanan och nu är jag långt åt helvette !

Hon lugnar ner mig, och försäkrar mig om att jag inte kommer att dö.

Jag ringer upp mi amore, och han hör att någonting inte står rätt till. jag säger till honom att jag ska åka hem och inte vill åka till honom i kväll.
Stakarn tror typ att jag blivit våldtagen eller drogad så han sätter på sig sin stålmannen kappa å rusar i väg i en taxi för att plock upp mig i gullmars.

När det nu kom till kritan och skulle berätt vad som hänt och varför jag var så upprörd, kändes det lagom fjantigt med förklaringen...

Jag sommnade på tuben :D

image463

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0