I LOVE YOU /JAG ÄLSKAR DIG

Ja Gameboy kväll på Gondolen var skit kul, så länge den varade för strax efter kl halv tolv tittade jag över på min man som såg lite dyster ut.
Det slog mig då att vi varit på varsitt håll den mesta delen av kvällen, typ han på ena sidan gondolen och jag den andra. Han kanske saknade mig ;)

image475

Trodde jag ja, nä han var as packad.
När jag kommer fram och hälsar hey baby tittar han upp på mig med söta bambie ögon säger
- Baby , mi amore jag är skit full snälla ta mig hem..
tittade upp på resten av killarna som bara garvade.. med chilano över axeln släpade jag mig igenom söder.

Det bästa med alkoholen är vi släpper på det mesta av våra hämningar. Vi blir extra känslosamma och avslöjar gärna hemligheter

Mi amor släppte på allt game och talade ut. Om allt han kände för mig.
På först engelska, och sen på spanska sa han att han älskade mig, men det va ju fusk han skulle fan komma till skott och säga det på svenska.

I LOVE YOU, är att säga det på en light variation. Man slipper vara rädd att det ska ta för serigöst.
JAG ÄLSKAR DIG ! är mer seriöst!

Till slut skrek han JAG ÄLSKAR DIG!
image476image477

Över  hela mossebacke innan han tog mig i sina armar och kysste mig.
Bädda ner honom och lät honom fortsätta prata.. 
image478

Den pefekta flickvännen väckte honom morgonen efter med alvedon och vatten . Skickade iväg honom till sitt bestämda möte sen gick hon till jobbet.
För att senare komma hem till mitt lilla harem collektiv och laga hemmagjord pizza och min famous kladdkaka till hela bunten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0