Here we go again!

Har glömt att denna blogg ens existerar. Qué? Nu har Frekkan dragit till le States på solsemester igen rå.. så det är väl här man får mest kontakt med damen va?

Vet inte om det har hänt så värst mycket sen sist. Jag har fyllt 20! Langade åt Sushi för första gången idag. Känns lite skumt va, hon är en meter längre än mig och jag ser 5 år yngre ut än henne. Hahha. På killfronten ser det rätt mörkt ut, jag är bara likgiltig orkar inte riktigt engagera mig i nåt. Små flörtar med mitt Peace & Love ligg som verkar vara en rå sweet pojk. Man vet inte. :D

Mindre än två månader kvar till Barca btw! Min intution säger mig att jag kommer bli olyckligt kär i en spansk casanova med könssjukdomar. Hoppas inte. Känner mig själv, jag var i Sunny Beach i EN jävla vecka och hann bli helt galet förälskad i en inkastare som var ett riktigt svin, hur ska det då gå när jag är borta i en månad...

Puss o kramski på alla grisar /Shårre


image459

Spaniard gånger 7000



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0