chilanos, iranier,polacker och Sushi

Sushis galna dubbel liv fortsätter.

http://sb7000.blogg.se/2007/october/double-life.html#comment

Smög i väg i morse från min chillano för att åka i väg och städa... Han frågade vart jag skulle ta vägen men fick inte mer svar en att jag blir tillbaka om 3 timmar.
Någon gång nu måste berätta vad jag gör 3 timmar på mina lediga dagar borta i förorten.


image460

Han ska bara veta vad jag städade  upp efter i morse. Låser upp dörren till  lägenheten och möter två vulgärt klädda polak brudar. Båda uppdressade i teckno lack å läder, slap kläder.
Jag blir bemött med ett leende och de säger att herrn ligger och sover.

En vild fest för 3 hade hållt på hela natten i denna lägenhet, men det bästa av allt.... i priset som min rika iranie betalat för dessa flickor måste det ha ingått städning :D
De hade röjt lägenheten, diskat och plockat undan. Jag damsög, moppade, plockade lite och fick mina pengar i handen för det flickorna gjort en timme inann jag anlände.
Man tackar man tackar !

Kommentarer
Postat av: Anonym

chilENOS inte chilanos ffs

2008-04-04 @ 04:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0