VIKTIGT MEDDELANDE TILL SHORRTT

Igår när ja e på g hem efter en underbara afterwork hände det..... JAG TRÄFFADE MR.GÄDDDAAAA!!!!! Han satt på tuben och skulle på cheerelederfekke i böghagen!! QUEEEE PASAA?! Han va mkt trevlans trevlig och jag fick en kram och en inbjudning till att.... åtteruppta livet som småbandsgroupie i västerort. Vi SKA på den spelningen. PUNKT. Det var därför ja ringde dig 5 ggr inatt. Jag har 3 bilder på han i min mobil. Muhaha


BTW drog sushi in till en å annan MRRRR.


Kommentarer
Postat av: shorty

JAAAAAA äre sant.. vaddå.. vill du gå på spelningen? långt åt helvete?:)

2007-10-06 @ 09:16:29
Postat av: shorty junior

Detta måste följas upp eftersom det var MINA vänner, cheerleadervänner(behövs det sägas mer än så angående dessa flickor) som han var påväg till. Höh?

2007-10-06 @ 11:26:01
Postat av: frekk

är inte alla cheerleaders horor? fast statligt antsällda. ja äcklas och hoppas att du aldrig bli en. Men JA det ska följas upp. dock så tror ja att cheerleaderserna klommer bli intreesserade av gädd ENBART för att du frågar om du nu gör det. keep quiet

2007-10-06 @ 13:37:55
URL: http://sb7000.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0