Up fuckin date

Kära dagbok! 

Vapendragare; jag e stolt över bloggens utveckling och hoppas att den fortskrider. 
Sushi; Jag ser att du har fått Skinheadxbarbiedoll (min blogg idol) att kommentera! Mycket bra gjort.
SHÅRRE ja undrar och är nyfiken på vem mammen är....

Eftersom jag bara kan logga in och via blogg.se läsa våra inlägg på översikten med tanke på risken för att avslöja hela mitt dubbelliv för THE man. 


Just nu kör jag en "livin on ze edge" och bloggar medans HHHHan ligger brevid och tar en powernap på mina oder... (vi ska uuut)


Jag fick lite emotions för ett tag sen när jag kom på att de var osdag och jag INTE e där jag hör hemma med dom som jag gillar lllra mest... Dock så löste det sig geom att jag laddade ner en klon av min UTZ-spellista till denna amerikanska väröd att släppa loss till!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


ALLAS ERAN FREEEKKKKKK


Om Frekk ze original aka juicy skulle läsa detta så vill jag meddela att sms ett FETT dyrt och att jag även måste betala för att ta emot!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: shårre

AHHHH kom hem dffööfan

2007-10-18 @ 18:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0