Totalt otaggad

Kom precis upp från ett varmbad, vill sätta på mig myskläder, hyra en film och mysa. Men icke. Nu ska det ut och stekas med gameboys! Känner mig lite sådär halvt sugen på detta, men det blir säkert kul.

Jag ska inte göra om samma misstag som igår och hälla i mig Redbull-Vodka. ( minns inte ens att jag har druckit det, men tydligen. Och eftersom cashen tog slut så har jag väl gjort det.) Jag blev bjuden på en 6a av en 26 årig farsa som bara snackade om sin unge.. Lurade iväg honom och rymde vidare till ett annat ställe, dit han kom efter en timme. Pinsamt! Kände verkligen hur det stod groggluder i pannan på mej. Jaja dags att rota runt i garderoben å sätta på sig någon lämplig trasa.

Hare grymt ikväll allihopa!


(Freekkk jag hoppas att det här med giftermål är ett skämt..)

Kommentarer
Postat av: Jenny

ha det så kul då! :D

2007-10-20 @ 19:46:57
URL: http://jjennny.blogg.se/
Postat av: Shårre

tack du med.. :P

2007-10-20 @ 20:15:49
Postat av: frekk

ingen bokstavligt sämt, men förmodligen det största, Ni kan va lugna jag e fortfarande singe. Inga papper, inga krav. Bara ringen och resten. Det bästa liksom ;)

HAHHAAHAH ;D

2007-10-20 @ 20:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0