Tillägg

Hans och polarnas hobby är att ha gruppsex ihop. Han känner sexmissbrukare (på riktigt), han sätter på 90:or och 45 åriga kärringar, folk går under kategorierna "stor knullare" , "teen-knullare" och "hyperaktiv" (han är hyperaktiv, den värsa sorten). Dom kompisar som han är tillräckligt tajt med för att gang banga ihop med kallas "knull-polare".

Jag har fått lära mig lite gang-bang termer, b.la "måsen" som man använder i en fyrkant, 1 tjej och 3 killar. Suger ena samtidigt som man runkar dom andra två. Som en mås ser man ut då. Najs. VEM FAN VILL KÖRA MÅSEN?!


Inte jag.


Kommentarer
Postat av: frekk

jag vill köra måsen

2007-10-27 @ 18:39:20
URL: http://sb7000.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0