Sushi räddar IGEN!!!!!!!!!!

image54
Åter dags att rädda shårre ur en nödsitvation!
Vi hade delat på oss vid dansolvet och när jag kände att det var dags att gå hem letade jag upp shårre och hittade henne  med mannen från förra helgen!
Hon sa att hon skulle följa med honom hem, han var dock inte lika på! hahaha
Hon envisades på att hon skulle stanna men jag lyckades tillslut på det smidigaste sättet som gick få henne att följa med mig hem!

Förbannad svår hon och skrek om den där jävla kulhelvettet som lovat henne pip!!!!!!!!! Jag fick tigga och tända cigg åt henne minst 3 gånger för det klarade hon inte själv!
Dissad och föbannad var hon och efter flera om och män lyckades jag få hem henne!
Jag bokstavligen släpade jag henne från tunnelbanan hem till mig.
Det ändå hon giddrade om var hur förbanad hon var att hon blivit dissad, och hur mycket hon ville att freekkk skulle vart här!
ööööööööööö då hade jag fått släpa hem  två fulla flickar......
BEEN THERE DONE THAT!!!! RIGHT GIRLS!!!!!

image55

Kommentarer
Postat av: Anonym

"Det ändå hon giddrade om var hur förbanad hon var att hon blivit dissad, och hur mycket hon ville att freekkk skulle vart här!"

Mihihiiiiiii, jag hade vart den som gick brevid lika full.

2007-10-20 @ 18:16:53
Postat av: Jenny

hahaha

2007-10-20 @ 19:22:25
URL: http://jjennny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0