Sorg

Det är med sorg vi kan konstatera att den för evigt oslagbara bloggkungen Alexander Schulman har slutat blogga! Kan förstå hans beslut med det var ändå som att en sorgklump hamnade i magen! Hell Alexander Schulman!!!

Jag fick mms av GameBoy igår, men min kassa mobil har ej mms funktion så jag har iiingen aning om vad bilden innehåller. Han vägrar även att skicka om det till Sushis mobil. Grymt.

Jag hoppas att jag får möta denna mystiska man innan jag åker på THE trip.... THE. Eftersom jag inte kommer vara ute på köttmarknaden ordentligt i helgen så satsar jag nu på onsdagen och även en mindre utg på freda (trots tidigt jobb)

Från och med nu ska jag efterapa Beyonces bantningsmetod (lönnsirap, vatten, cayennpeppar) med något snarlikt fast godare. Allt för att på kort tid få ett slankt intryck på min numera oformade kropp. Ja tänkte även tjyva Sushis gymkort för att få trampa på trampmaskinen ett tag.



Au revoir

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0