Snart är det fredag igen!

Den här veckan har gått fruuuktansvärt långsamt! Och jag har varit tröttare än någonsin.. men ju närmare fredag vi kommer, desto piggare blir jag! Dock så har jag inga män i mitt liv att glädja mig över, dom har stuckit som avlöningar. Vad har jag gjort mot er, era fanskap? Den här helgen får jag finna mig något nytt kött att sätta tänderna i. Jag och Sushi, Miss, Fröken Stureplan, kalla henne vad ni vill, är nu den resterande delen av trion som är kvar i regnet. Men vi klarar oss, eller hur? FREEKK hoppas du lever high-life där borta nu! Jag antar att du är heelt sönder fcuked efter återseendet med Mr. Allt i sin ordning.

Schkåål... /Shårre


Kommentarer
Postat av: miss

på torsdag äts det ärtsoppa... på lördag är det fest... men fredag är ändå den dagen som känns bäst!!!!!!!!!!!

2007-10-11 @ 20:26:06
Postat av: shårre

:) you know it babe!!

2007-10-12 @ 19:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0