SHORTY GÖR ENTRÈ

Lugn och fin, luugn å fan fin Sushi.. Jag har blivit manodepressiv efter helgens fanskap, eller nej, den senaste månadens, det senaste halvårets JÄVLA DISSAR. då ska man inte blogga!!

Vad hände med att sitta hemma en LILL-LÖRDAG, och vad hände med att jag inte ens orkar pallra mig ner till centrum å möta las chiiquititas?

Jag ska svälta mig själv på O'boy och alkohol, sola solarium och shoppa tills jag droppar (när nästa lön kommer.) så kanske man kan få känna lite lycka FÖRIHELEVETE! Märks det att jag är på djävulens humör?

En sak iaf!! Jag var först med en äldre man.. Jag hånglade med en 27 åring på Patricia, när jag var 17. HAN VAR POLIS.

Hare gött kära vänner

Kommentarer
Postat av: Freekk

DÅ hade ja redan legat me en 36 åring.............. I say no more

2007-10-03 @ 21:39:47
URL: http://sb7000.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0