prickar i halsen, går att dra någon nytta av det!

Vem sa att det är fy skamm med vita prickar i halsen ?
Jag kommer att vara fett fitt till i helgen, när jag nu bara kan äta flytande och pyre föda.

I måndags låg jag sängliggande hela dagen, åt endast en keso macka och ett ägg.
I Tisadags var halsen ännu värre, bara vätska- spenat soppa och 2ägg,
Onsdag har jag lyckats ta mig ut på en liten promenad och fått i mig- en 50 centeliters cola light en tallrik fil, och till middag keso, advokado och 3 skurna skinkbitar.
Till i morgon har jag köpt 2 barnmats burkar-köttbullar och spagetti ... mums :) Det åt jag som fan när jag hade piercat tungan.

Någon har lärt mig att se det posetiva i allting!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0