Party fit for a Princess!

Fy fan vilkan kväll!
Jag sprutar ur alla hål! mår så jävla dåligt....

Girl poweer  bjöd ut mig på en hel kväll för att fira min födelsedag (dock 3 månader försent) men det sket vi i..
Vi skrek och sjöng för mig på varje ställe, och i och med min "födelsedag" blev vi bjudna på allt!
Kör den då du har ont om cash ute på krogen:
- Hej jag fyller år idag!!!!!!!!! PARTY
men kör den allt för offta man fyller trots allt bara år en gång om året, fast jag brukar köra minst 3 gånger .

Först bjöd flickorna mig på suchi buffe MOAHAHAHA kunde inte bli bättre! Åt typ 23 sushisar!
image46


Sen drog vi ut och körde tequila race så det skrek om det, och shots för stekiga brudar!
Vi blev bjudna på shots som smakade typ kanel (blev lite jul kännsla över det hela) och i dom log det små små guld flan, det var äkta guld!!!!!!! haha drinkar med guld i!
 haha dricka för en millondollar baby!

Ännu ,mer vin och champange och jag var aprak...
Nu sitter jag med ett glas vättske ersättning, och ett sett med piller, kanske i guld ;) och kurerar mig!
image48

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0