Misterrr Stock

Mr fucking J ringde mig idag. Han påstår att han inte minns någonting från i lördags? Han hade däckat i sin säng.. Mhmm.. Ska man tro på det? Tveksamt va. Antingen föddes den där mannen utan några hjärnceller alls eller så har dom försvunnit sakta men säkert genom åren. Jag behöver iallafall min stock och skiter fullständigt i hur han beter sig, nu är det fritt fram för mig att vara en jävla gris jag med.

Jag har förresten endast 359 kronor kvar att leva på i 3 veckor.. Så den där utgången i helgen bojkottas nog, jag känner mig ändå för fet för Stureplan.

Shårtäy


Kommentarer
Postat av: sushi

flicka lilla jag har listat dig, föra innan, alla tjejerna ska dit .. punkt

2007-10-04 @ 20:47:24
Postat av: frekk

QUEEEEE?! fel,fel,fel,fel,FEL

2007-10-04 @ 20:50:27
Postat av: shortey

jag är för fet säger jag ju. jag kanske följer med om jag sätter på mig en svart heltäckande overall eller så. ska tänka på saken. har du en sån så lånar jag den gärna

2007-10-04 @ 20:50:44
Postat av: frekk

ALLSTÅ!! har du fått en smäll i huvet? du är inte fet! du är petite ditt aaaaaaaaaaaas

2007-10-04 @ 20:54:12
Postat av: Anonym

JAG VILL ADLRIG MER SE EN BILD AV MIG SJÄLV PÅ FACEBOOK brevid er med armar som är hälften så breda som mina, hajjarni deee

2007-10-04 @ 20:56:33
Postat av: frekk

Du överreagerar. du väger ju hälften av mig å har trippelt så stora tuttar? VÄGER UPP KANSKE VAAA

2007-10-04 @ 20:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0