Lura döden

Sushi du måste ha Regalskeppet tills du får min presenet. Shårr jag har en tidning til dig som bara vissa förstår. 


Vi hade århundradets snack igår om alla hans små fittor and soo on. Han tror på rikitgt att han är helt oskyldig. Jag bryr mig inte på vissa saker men men.

Igårkväll va vi på bio men han somande så vi drig till en megstordygnetrunt afför för att köpa tårta (FATTA)
Medans vi spatserar ser vi ett pepparkaksgäng gå omkrin och en av dem vinkar till sig MRRR. Han har en pistol i byxlinningen (som jag ser) och vill ha "pengar för hans pappa bla blabla sjuk bla bla) som tur e ger Diggadoo honom lite växel å vi går vidare. Jag berättar med panik att han hade en pistol. Skräcklsana tar vi en kassa lite längre bort. VAD HÄNDER DÅ? Killen framför har också en fet pickadoll i byxlinningen (kom ihåg att här finns bara rikitga pistoler)
KUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUL. MEdans jag bad "Ave MAria borosima"-bönen träffade vi Ds polare av en slump. Dom räddde våra liv eftersom i dessa trakter kan man inte gå någonstans efter skymningen.  På rikitgt. 

IM A FREKKIN GANGSTAAAAH!

Ps. Sorry för stavnin och meningsbyggnad. Mina fingrar kan inte manövera Mac datorer.


Kommentarer
Postat av: shårr

OMG!OMG fy fan vad äckligt

2007-10-19 @ 18:18:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0