Läskiga sms!

Vaknade av ett sms från ett okänt nr med texten: 
 HEJ!
Jag svarade och skrev:
 hej hej och vem är det här?
till svar får jag:
jag är den du vill att jag ska vara.
Första tanken var vem av mina sjuka kompisar som driver med mig......
Jag driver tillbaka och svarar:
En man över 20 som på onsdag bjuder ut mig på middag och drinkar...
Frågar vem det är och vart han fått mitt nr ifrån?
Han säger att han fått det av en kompis men säger inte vem.... Skumm jävel. 
Sen ändrar han historia och säger att han hittat en mobil och sen tog mitt nr för han tyckte att jag hade en fint namn...
 humm jag undrar hur många med samma namn det finns i sverige inte särskillt speciellt om du frågar mig.
Skumma jäveln blir läskig  och säger att vi ska skita i hur han fick mitt nr och att jag ska ge honom en chans....... HAHAHAH JÄVLA TÖNT!!!!!!!!!!!!!
Ja vi är säkert ment to be mr love.. efter att ha rådissat honom med fler sms avslutar han med:
Jaha... trodde det skulle funka... skitsamma då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0