jag är för pinsam!!!!!

Minns ni mannen jag skämde ut mig för på tunnelbanne perrongen???
 Medan jag stod och talade  med min kompis på telefon om en kille vi kände när vi var jätte små, hur snygg han var och att jag just hade träffat honom....

http://sb7000.blogg.se/2007/october/fan-va-pinsamt.html

sedan hade han stått bakom mig och hade hört allt jag sagt... som alla andra på perrongen i och för sig men men..........
haha!!!!!!!!!
 han har hittat på mig på facebook och blivit "kompis" med mig................. HAHAHA
Ska försöka fixa ett möte i helgen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dock är facebok de mest töntigaste stället att ragga på men, så fort jag fixat hans nr då jävlar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0