Horhäxorna då?

AHHHHHH.. Jag trodde du hade dött när jag såg att ditt hem nr hade ringt mig 5 ggr inatt!!!
Tänk på alla häxor vi måste fajtas med och ta emot onda blickar ifrån.. Och vad fan ska man ha på sig? Men shiet vad lockande det ärrrrr!


Jag somnade i soffan igår innan klockan elva, och vaknade av mig själv halv nio. Underbart! En nykter kväll varje helg borde vara ett måste.


Pussa sig

Fiender


 

image13


I hate them all,
I hate them all.
I hate myself for hating them,
So I'll drink some more.
I'll love them all.
I'll drink even more.
I'll hate them even more than I did before.


Kommentarer
Postat av: frekk

I feel you. Jag hoppast att kollaget inte är gjort av dig.
HAHA. vi hörs sen och diskuterar

2007-10-06 @ 13:35:48
URL: http://sb7000.blogg.se/
Postat av: frekk

"Oh vilka fina alternativa människor"

2007-10-06 @ 13:45:54
URL: http://sb7000.blogg.se/
Postat av: short

mhmhmhmhm.... det är gjort av mig.. hahahaha

2007-10-06 @ 18:14:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0