Gästinlägg!


Hej alla bloggläsare!

Jag tillhör inte den fagra trion som annars brukar skriva här. Jag är den enda civila som känner till damernas identiter. Tänkte därför gå i Hans Falén anda och leka ID! Leken som bygger på folks fördomar. Jag kommer nedan presentera 3 identiteter.

Identitet 1: VM mästarinna i Anja Persson glidning (I vattenpöl dock)
Identitet 2: Bondage
Identitet 3: medlem i "The Game" församling.

Jag hoppas att ni blir klokare efter detta, även om jag högst betvekligt tror det. Kvinnorna jag talar om lever det ulitimata party livet. Med lika mycket män i omsättning som sprit. Har ni dock en aning skriv det gärna  bland kommentarer så får vi se utifall ni lyckas lösa de 3 identiterna och med chans att berikas med 3 damers umgänge. (Ifall de redan inte är det mot er vetskap)

Ikväll ska jag med två utav dem på stan, första anhalt är en förfest hos några av mina bekanta därefter ska de numer vana fyllekajorna visa mig deras nya favorit ställe. De hävdar att de både kan fixa gratis inträde och dricka. Vi får se.

Jag har ett meddelande till FREKK! För det första, det är mitt uttryck :) Och för det andra jag vill inte se något bröllop i Amerika. Jag ska vara brudtärna och inget annat!!! Ingen jävla möhippa utan allas våran egna *****.

Nu är det slutskrivet från min sida. Hoppas ni alla har en inspirerande Lördag med mycket sprit och flera kondomer.

XXXX


image56

Kommentarer
Postat av: freekk

Hej baby!!! Fan va glad jag blir!

Jag lovar att du ska få vara min brudtärna i sweariket! Idag har vi köpt ring, tårta och champange!!!

Jag vill ha möhippaaaaaaaaaaaaa

Lugna ner er litegrann! Jag e ju som sagt precis lika avaliable som innan för i helveeeteeee!!!

Älska dina gästinlägg! Fer såna!!!!!

2007-10-21 @ 05:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0