Filosoferande

Hej och välkomna. 

Det gäller att vara lite spontan. För mig blev det en trip till andra sidan jorden. 

Jag har ingen aning om vad mina vapendragare därhemma har haft för sig. Jag har dock försökt uppdatera mig genom bloggen.

Det här landet är inte bra för mig på flera sätt; 1. Man blir et som ett djur. 2. Jag är en utböling. 3. Jag är inte i mitt sinnes fulla bruk när jag e med mannen.

Mitt x aka mr.syrian tackade nej til bröllopseventet. Jag vill skriva ett hatmejl. För dom som inte kommer ihåg var han extremt angelägen att ses i princip hela juli-aug.... Konstigt. Schnajmon har även hört av sig och ställt till med ett mindre drama här borta. Muhu.

DET ÄR MIN SISTA DAG HÄRBORTA. Men jag antar att det är bäst så. Roffes klor behöver nog klippas. 

Slutligen skulle jag även vilja säga: Jag kom, jag såg, jag segrade. Jag har ju honom bokstavligen runt ringfingret nu. Om det nu är så jag vill han honom. Kommer bli konstigt att inte analysera sönder saker tills man lackar ur totalt.

Ajöken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0