Får jag komma ombord, jag måste närmare, det här rummet är som oceanen!

Era jävlar! Såg precis en bild från igår på mig och as nice dude! Varför drog vi så tidigt, jag ville ju hooka.. FAN.
Mina fuck me-pumps sabbade mitt humör igår, måste köpa ett par som är bekväma, för det där är inge kul. Det dunkade så fort jag tog ett steg.

McDonalds käket med 40+ ligan kan ha varit gårdagens höjdpunkt. Eller GB's vidriga polare med gubbkeps? Nu har Frekk fått träffa Mr Apa också. Det var bra att man inte hängde med på efterfest, fick ett göölligt sms nyss, skulle jag aldrig få annars. Man kan inte låta dom få som dom vill hela tiden.

Mys med bio ikväll Chiquititas! Puss


Kommentarer
Postat av: frekkadoo

Åh! MCD "dudesen" hade jag förträngt! Tillbaks in i minnet, dom va ju bäst! haaaha!

2007-10-28 @ 15:55:53
URL: http://sb7000.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0