FAN VA PINSAMT!!!!!!!!!

Sista halvtimmen innan jag slutar, fan vad skönt..! In genom dörren kommer ett välbekant ansikte. Det var 5 (!) år sedan jag sist såg honom. Lika snygg som när vi hängde utanför tunnelbanan, söder om Sthlm runt år 2000.. Han kände inte igen mig, men tittade som om vi hade setts förr. E
fter ett tag kopplade han, och vi hade en flöööörtig halvtimmes pratstund. Han gick och vi avslutade med.. Ha en trevlig helg..
Så fort jag lämnar jobbet och kommer ner till tunnelbanan ringer jag upp min tjejpolare och berättar vem som kom in på jobbet idag.  Killen var både hon och jag galet kära i när vi var fjortisar !!!!!!!
Jag skrek och skrattade så det hördes över hela perrongen, och hon blev gaalen av avundsjuka.
Precis när jag ska gå på tåget känner jag en hand på axeln. Då har min snygging stått bakom. Och hört varenda ord jag sagt...
jobbiga 5 minuter blev det tills han tillslut gick av... vi bytte inga nr... men tog reda på vilka klubbar vi brukar festa på och sa att vi skulle ses där......
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!! ROLIG BÖRJAN PÅ EN VILD KVÄLL.

PS: Vasa skeppet har redan hört av sig :P
heheh I´V GOTT THE POWER!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: FREKKKKK

QUE? VEMMMM

2007-10-14 @ 00:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0