Bitchsköld!

Vad obvious det blir när man möter upp någon kille på krogen att någonting måste hända! Det är som en oskriven regel att rings man och ska träffas är det bestämt att man åker hem ihop!
Sån sitts var jag i går, och i det läget regarar jag med en bitchsköld !  Jag gick inte att komma fram till! 
Han fick varken kyssa eller riktigt hålla om mig.. jag var på skit konstigt hummör i går!
Sen HATAR jag folk som står och hånglar upp varandra på dansgolvet och längs väggarna på en klubb!
Istället för att ta en taxi hem ihop åkte jag hem själv och vi avslutade kvällen med: 

Det är klart vi hörs!

Dom orden talar för sig själva, vi kommer varken höras eller ses mer, ingen ut av oss kommer att ringa.
Dock är det alltid roligt att prova på lite nytt folk, pojkslyngen turned me on! Han var på någotsätt het!
(jag säger pojke, för till skillnad vad jag brukar dejta  MÄN, var han bara barnet) 
Som frekk sa:

"VISA ORD FRÅN FREKK!"

Har man vart lite förtjust i en kille när man var yngre spelar det ingen roll om dom idag inte är nå snygga. Det sitter fortfarande kvar en förälskelse innom sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0