Vasa hemma en lördag??????????????

Vad händer med världen??
Jag ringde vasa i natt och gissa vad! Han var hemma och tog det lugnt???????? han hade festat så hårt i fredags att han bara sovit en timma och var så bakis att han inte klunde stå på benén. Men va?

Sist jag pratade med vasa var förra helgen, och då sa jag åt honom att  sluta ringa för att han är en krånglig båt som hela tiden strular.
Han sa att han ringer nästa helg och jag avslutade med att  jag är redlös om jag svarar!
Han smsade och ringde nu i fredags, men då var jag och kajaken redan påväg hem.
 
Han måste gå på någonting, snö! någonting han är sånt schitzo.
Han påminner mig om MYSTERY i the game, galen! Skön men galen... på fyllan har han pratat ut om sina problem men tror att det ligger mycket gömmt bakom hans peppakaks bröst.
Efter att vi hade ringts i går fick jag ett sms där han skrev att  jag är en jäkla bra tjej och han vill inte sabba någonting!
Skumm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0