Tjejkompisens-killes-kompis!

Vi alla har väl varit med om den typiska "Ihop parningen" av  tjejkompisens killes kompis!
En av mina bästa tjejpolare försöker para ihop mig med hennes dudes polare (som för övrigt är hennes bäste killkompis) en riktig smörja alltihop.
De lämnar oss tillsammans (själva) i ett rum, fixar aktivitetsklällar och bjuder in oss båda.
Och det mest obvious PAR MIDDAGAR!!!!!!!!

image135image136


Fast de kallar de inte det, det kallas "chill kväll".
 Dom kvällarna består av :
Min tjejkompis,
hennes kille, jag och mr dude (som de parar ihop mig med). Han ska också få ett smeknamn om han är med till räckligt länge, så länge är han mr dude! 
Utom en kväll då det var 3 par middag, frekk fick följa med och där väntade en dude åt henne  HAHAHAHAH!

Imorgon ska i allafall han och jag kolla in saw filmen som han tankat hem!  Han är jätte snäll och gullig, kan bli riktigt mysigt.

image134image137






 


Kommentarer
Postat av: frekkadoo

ni ska knullllllla. Jag ville inte knulla med "min" dude. Jag har en MAN FFFFFSSS

2007-11-21 @ 00:07:39
URL: http://sb7000.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0