Tänker för mycket!

Vad vi kvinnor över annaluserar saker! VI tänker och grubblar på förtok för mycket saker.

Tillskillnad från män som inte tänker alls!
image68

Mannen som jag skämde ut mig för på tunnelbannen (se i oktober arkiv) vi träffades i lördags och avslutade lite konstigt med orden:

klart vi hörs!

Det överannaluserade jag och resulterar i det FLESTA fallär att man inte hörs.........
men guess what! Han har ringt mig och han är min dejt till lördages halloweeen party!!!!!!!!!!!
Han verkar som en rolig typ och går också in till 100% med outfit! skööön!

Min dräckt är nästan helt klar! har lite kvar att sy på dressen men mina tillbehör är klara! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0