Svett och nutrilett!

En snabb dagsresume!

  • Gick upp
  • Kollade på Legally Blond
  • Åkte in och handlade födelsedags pressent samt julklappar till mitt söta syskon! för 500 kr!!!!!!!!!!1
  • Gick till jobbet
  • Jobbade arslet av mig för vi hade förmånga kunder och för lite personal
  • Efter jobbet tränade jag 20 min kondition, rygg, mage och lite lite armar (hatar stora armar på tjejer)
  • Åkte till tjej kvällen
  • Åt en gurka och kollade på desperata hemma fruar älskar gabbie!
  • kom hem, bloggar!

Har förmodligen betydligt mer att berätta efter i morgon då vi ska ut med Bygg pojkarna :D
Jag blev för övrigt bjuden på julbord i morgon av min iranska maffia man som jag städar åt. Hans företag skulle bjuda till fest i morgon.
Det hade varit skit kul men som sagt har redan planer med byggare Bob och company !!!!!

Nu ska jag kolla på Jävulen bär prada eller Legally Blond igen.

PS!!   apropå PRADA så är jag så jävla torsk på deras nya mobil. någon som vet om det är någe bra??

image152

Kommentarer
Postat av: frekkadoo

använd din egna kategori

2007-11-28 @ 10:17:17
URL: http://sb7000.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0