Sushi is almost alive!

Frekk, no worry!  jag lever! Hade efterfest med byggare BOB och co. Gick och la mig kl 7 i morse. Skit roliga och skumma killar.
En smaskig och galen detalj om byggare bob-  HAN SKA BLI PAPPA OM 2 MÅNADER!!!!!!!!!!!
 Fatta han, och hans brud har varit ihop i fyra år och nu har hon blivit på tjocken och de gör slut! Han skulle på ultraljud nästa vecka :) han lät så jävla sweet när han sa det.

Hans brud hade tydligen blivit galen under graviditeten och kört med honom som fan, men han får väl fy fa ha lite förståelse.
Men vem vet hon kanske på riktigt blev ett riktigt gravit monster. Hur som helst tror jag att de kommer hitta tillbaka till varandra när ungen är född och allt är frid och fröjd, sen gör det slut igen när bebisen bara skriker!

Jag och frekk har i allafall gjort en packt och lovat att inte gå up mer en typ 5 kilo ut över bröst, moderkaka ja allt sånt som tillkommer under graviditeten,
Byggare bobs brud väger typ 86 kilo!!!!!!!!!!! GALET!!
Bara för att man är gravid ska man inte ursäkta sig och äta som en häst! inte konstigt att alla jävla förhållanden  tar slut efter man fött barn. I
nte  nog med att man har en skrikande ungen så han man en brud/ eller är en brud med dåligt självförtroende eftersom man gått upp typ 30 kilo, spräckt sönder fittan och bristningar på hela magen. Så blir det inge sex och då blir man galen och sen gör man slut / skiljer sig !!!!

Fan va Jag är konstig i hela kroppen.
Har ätit min första riktiga måltid på länge, vår rullar, godis, glass, chips, choklad och lussebullar :P hehe där missade du något shårre!
Min lilla tjej var underbar i fe klänningen hon fick av mig, hon vägrar att ta av sig den :D
image154


Imorgon får jag hem min nya mobil. Det blev ingen PRADA mobil, istället den nya samsungen med 5 megapixel kamra, det ska bli kul ute på krogen när vi filmar och fotar!

Tack till mitt livs kärlek som kunde fixa den till mig för endast 2000kr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0