Summan av kardemumman

image150

Hade tänkt lägga upp en komplett lista av mina sexpartners bara för att jag vill. Detta är ett försök till att avärja småflickor från att ligga INNNAN dom har tagit livmodercancer spruta. Jag är körd. För mig är det hopplöst. Man får bara ha legat med högts 4

Nu ska vi se vilka jag HADE legat med oavsett om jag kunde ha vaccinerat mig i ett senare skede.


1. Ze firzt. Min oskuldstagare och första kärlek. Bondläpp från Östergötland. Jag dumpade honom runt ettårsdagen. Han va jobbig och grät. Legat ändå? Think so

2. Ze zecond. The syrian. Han va oksön och gav mig ätstörningar. Kul kille va? Vi dumpade varandra när jag efter 2 år när jag varit otrogen lite. Legat ändå? Tveksamt

3. Ze zhird. Ungdomsgårdsjobbaren som va liiite too old va. HAHA. Ett totalksämt. Legat ändå? Noo

4. Ze fourtz. The boss. Jag låg med min chef. Oj så onödigt. Legat ändå? NEJ

5 . Ze fifth. The Norrman @ charter. Det var grymt och faaan vad jag har försökt få tag i honom. Hittade honom nyligen på facen och fick reda på att han va asakristen å gaygrejjs. Haha. Hade vi beskyttelse? Ja alltså. Som sprack. Legat ändå? Jaa

6 Ze zixt. Den kriminella kompisen till en kompis alltså. Det var roligt men han va ganska hög. Sen va han dum. Legat ändå? Nej alltså NEJ

7. Se zeventh. Osäker på om det var ze man eller inte. Tror det. Ååh jag va så rädd. Han va grym med fix å trix å ja baah vaa? Legat ändå? MMMHM :)

8. Ze last. Den alternativa mannen som hela min klass ett tag va ute efter. Jag va nöjd till en början men när det hela övergick till en smsförföljelse relation drog jag. Legat ändå? Kanske, man vet inte

SUMMMA:
Ca 3 ½ möjligtvis 4 hade jag haft ihop det med. OM JAG HADE VETAT ATT MAN KUNDE VACCINERA SIG MOT LIVMODERCANCER ALLTSÅÅÅÅ. Jävla segutvecklade värld. Nu e man screwed, bokstavligen å allt möjligt.


Summan av kardemumman: Ligg inte om ni inte e frekkin' vaccinerade! Eller ha skabbkondomer. Dock så är dom sämst å spricker i vilket fall som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0