Snö är kiss, slask är dubbel kiss

Jag går in på Frekkans linje, snö är Guds straff till människan. I hate it. Ser ingenting positivt. Jag har aldrig åkt skidor eller bräda å fjantat mig som 90 % av svennarna gör. Så nej, det suger. Man kan inte ha snygga skor för man halkar. Luggen blir förstörd i snöstormen. Jag vill ha kaaaal mark. Förra året kunde man ha ballerinaskor på julafton. Va fan ere här liksom, 13e november. Aja nog snackat om väder!!

På lördag blir det spansk afton i mitt hem med spanjacker å svennar när Torres&Co tar revansch!

Frekk, det ryktas om att Gäddan ska spela på fre? Äga häxorna?

Kommentarer
Postat av: frekkadoo

IM ON N YOU KNOW IIIIT. Jobbar dock till 21.. men det löser sig. vart är den? jag vill ta dom

2007-11-13 @ 19:32:27
URL: http://sb7000.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0