Slut som artist

Sry att jag drar ner denna blogg i helvetet me mina bittra inlägg.. MEN JAG ÄR SÅ JVLA trött på vardagar..! Skönt med lönehelg once again. Jag ska bli rik som ett troll å fixa ett värsting Amex-kort. Jag drog 29 011 spänn från ett värsting Amex-kort idag. Det var liksom gjort av typ stål? Tungt som fan. Vem handlar för 29 lax på en jävla snabbgross??! CRAZZZY! Man måste göra av med typ 2 mille på kortet per år för att få ett sånt där, och kostnaderna för att ha ett sånt där värsting kort ligger på 25 lax per år. CRAZZY.

image140

Kommentarer
Postat av: frekkadoo

HUR FAN kan dte va så dyrt med ett KORT

2007-11-22 @ 18:56:23
URL: http://sb7000.blogg.se/
Postat av: Tjårre

det är bara miljardärs fittor dom får såna där

2007-11-22 @ 19:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0